
Díky motoru s výkonem 200 k a klikovým hřídelem crossplane, kompaktnímu hliníkovo-hořčíkovému rámu a karbonové kapotáži v sobě model YZF-R1M spojuje technologii modelu YZR-M1 MotoGP a odkaz řady R.
K dosažení co nejkratších časů na kolo přispívá vylepšený systém rychlořazení (QSS), který umožňuje plynulé řazení vyšších i nižších převodových stupňů. Upravené elektronické závodní odpružení (ERS) automaticky upravuje tlumení k dosažení vyšší míry brzdného účinku, zrychlení a ovladatelnosti v zatáčkách.
Motor | kapalinou chlazený, 4taktní, DOHC, paralelní čtyřválec s náklonem dopředu, 4ventilový |
---|---|
Zdvihový objem | 998 ccm |
Výkon | 147,1 kW (200,0 PS) @ 13 500 rpm |
Kroutící moment | 78,1 kW (106,2PS) @ 10 000 rpm |
Příprava směsi | Vstřikování paliva |
Systém zapalování | TCI (digitální) |
Systém mazání | zásoba oleje v klikové skříni |
Systém startování | Elektrický |
Převodovka/převodový poměr | stálý záběr, 6rychlostní |
Koncový převod | Řetěz |
Rám | Hliníkový, Deltabox |
Přední odpružení | Teleskopické vidlice, Ø 43 mm |
Přední zdvih | 120 mm |
Zadní odpružení | kyvná vidlice, (kloubové odpružení) |
Zadní zdvih | 120 mm |
Přední brzda | Hydraulická s dvojitým kotoučem, Ø 320 mm |
Zadní brzda | Hydraulická jednokotoučová, Ø 220 mm |
Rozměr přední pneu | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Rozměr zadní pneu | 190/55 ZR17M/C (78W) |
Celková výška | 1 150 mm |
Šířka | 690 mm |
Délka | 2 055 mm |
Objem palivové nádrže | 17 Litry |
Pohotovostní hmotnost | 199 kg |
Počet osob | 1 + 1 |